چه کسی برادر من را اذیت کرد؟
نوشته شده توسط : هیت

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، هواداران - و کریستیانو رونالدو - را با تغییرات اخیر بدن خود پس از بازنشستگی از فوتبال شگفت زده کرده است.
اوزیل پس از اینکه در سال 2023 در سن 34 سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد، از زمان ورود به باشگاه دچار تحولی شگرف شده است. ستاره سابق آرسنال و رئال مادرید اندام حجیم جدید خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است که طرفداران را شگفت زده کرده است.


کاربر اینستاگرام @bhaumikbhor_ به وضوح مبهوت شده بود و در پلت فرم رسانه های اجتماعی نوشت: "چه کسی برادر من را آزار داد؟"

https://pulibet.over-blog.com/2024/03/.html

یکی دیگر از حامیان، @hn25255، به یاد می آورد که چگونه اوزیل توسط هم تیمی اش، سعد کولاسیناچ، در حین تلاش برای سرقت ماشین از او دفاع می کرد: "برادر، دیگر به کولاسیناچ نیاز نداری."

در جای دیگر، WestTomie کاربر X به این فکر کرد که اگر اوزیل در روزهای بازی خود را حجیم می کرد، چگونه می شد: "تصور کنید او در حین بازی اینگونه بود. عظیم."

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد نیز متاثر کننده بود و پاسخ داد: "بسیار قوی به نظر می رسم برادر."

و آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی و رئال مادرید اوزیل را یک "جانور" توصیف کرد.
آنچه کریستیانو رونالدو گفته است
کریستیانو رونالدو نیز با باشگاه بیگانه نیست و پیش از این نیز تحسین خود را نسبت به هم تیمی سابق خود در رئال مادرید نشان داده است. فوق ستاره پرتغالی در ویدئوی قبلی از اوزیل که در ورزشگاه در مسیر تغییر و تحول خیره کننده اش قرار می گیرد، نوشته بود: "برادر، بد نیست".





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: