نوشته شده توسط : هیت

میکل آرتتا ممکن است سرمربی بعدی باشد که جدایی قریب‌الوقوع خود را اعلام می‌کند زیرا گزارش‌ها ادعا می‌کنند که او در نظر دارد تابستان امسال آرسنال را ترک کند.
پس از اینکه یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان این فصل لیورپول را ترک خواهد کرد و ژاوی نیز تایید کرد که از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کند، آرتتا سومین نام بزرگی است که تابستان امسال با جدایی شوکه‌کننده‌ای ارتباط دارد. به گزارش اسپورت، این بازیکن اسپانیایی به افراد نزدیک خود گفته است که در نظر دارد پس از پایان فصل 2023-2024، برای دوران حرفه ای خود در آرسنال وقت بگذارد.


از آنجایی که ژاوی به تازگی جدایی خود را در روز شنبه تایید کرد، این گزارش می گوید که هیچ کس در بارسلونا با آرتتا برای سرمربیگری در نیوکمپ در تماس نبوده است. با این حال، گفته می شود، خوان لاپورتا، رئیس جمهور، تحسین کننده هافبک سابق بارسلونا، آرسنال و اورتون است و معتقد است که او برای باشگاه مناسب خواهد بود.

https://new2024.my.canva.site/news

آرتتا در دسامبر 2019 به عنوان سرمربی به آرسنال پیوست و این تیم شمال لندن را به مدعی قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرده است، زیرا تا اواخر فصل گذشته در صدر جدول قرار داشت و قبل از اینکه منچسترسیتی آنها را به عنوان قهرمانی شکست داد، از دست داد. تیم او در این فصل همچنان در ترکیب قرار دارد، اما به رده سوم سقوط کرده و پنج امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین فاصله دارد.
قرارداد آرتتا با تیم شمال لندن تا تابستان 2025 اعتبار دارد. اگر او واقعاً بخواهد یک سال زودتر از توپچی ها جدا شود، باید برای پایان مسالمت آمیز این همکاری که تقریباً پنج سال به طول انجامیده است، با باشگاه مذاکره کند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()