نوشته شده توسط : هیت

مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، هواداران - و کریستیانو رونالدو - را با تغییرات اخیر بدن خود پس از بازنشستگی از فوتبال شگفت زده کرده است.
اوزیل پس از اینکه در سال 2023 در سن 34 سالگی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد، از زمان ورود به باشگاه دچار تحولی شگرف شده است. ستاره سابق آرسنال و رئال مادرید اندام حجیم جدید خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است که طرفداران را شگفت زده کرده است.


کاربر اینستاگرام @bhaumikbhor_ به وضوح مبهوت شده بود و در پلت فرم رسانه های اجتماعی نوشت: "چه کسی برادر من را آزار داد؟"

https://pulibet.over-blog.com/2024/03/.html

یکی دیگر از حامیان، @hn25255، به یاد می آورد که چگونه اوزیل توسط هم تیمی اش، سعد کولاسیناچ، در حین تلاش برای سرقت ماشین از او دفاع می کرد: "برادر، دیگر به کولاسیناچ نیاز نداری."

در جای دیگر، WestTomie کاربر X به این فکر کرد که اگر اوزیل در روزهای بازی خود را حجیم می کرد، چگونه می شد: "تصور کنید او در حین بازی اینگونه بود. عظیم."

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد نیز متاثر کننده بود و پاسخ داد: "بسیار قوی به نظر می رسم برادر."

و آنتونیو رودیگر ستاره آلمانی و رئال مادرید اوزیل را یک "جانور" توصیف کرد.
آنچه کریستیانو رونالدو گفته است
کریستیانو رونالدو نیز با باشگاه بیگانه نیست و پیش از این نیز تحسین خود را نسبت به هم تیمی سابق خود در رئال مادرید نشان داده است. فوق ستاره پرتغالی در ویدئوی قبلی از اوزیل که در ورزشگاه در مسیر تغییر و تحول خیره کننده اش قرار می گیرد، نوشته بود: "برادر، بد نیست".



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

میکل آرتتا ممکن است سرمربی بعدی باشد که جدایی قریب‌الوقوع خود را اعلام می‌کند زیرا گزارش‌ها ادعا می‌کنند که او در نظر دارد تابستان امسال آرسنال را ترک کند.
پس از اینکه یورگن کلوپ اعلام کرد در پایان این فصل لیورپول را ترک خواهد کرد و ژاوی نیز تایید کرد که از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری می‌کند، آرتتا سومین نام بزرگی است که تابستان امسال با جدایی شوکه‌کننده‌ای ارتباط دارد. به گزارش اسپورت، این بازیکن اسپانیایی به افراد نزدیک خود گفته است که در نظر دارد پس از پایان فصل 2023-2024، برای دوران حرفه ای خود در آرسنال وقت بگذارد.


از آنجایی که ژاوی به تازگی جدایی خود را در روز شنبه تایید کرد، این گزارش می گوید که هیچ کس در بارسلونا با آرتتا برای سرمربیگری در نیوکمپ در تماس نبوده است. با این حال، گفته می شود، خوان لاپورتا، رئیس جمهور، تحسین کننده هافبک سابق بارسلونا، آرسنال و اورتون است و معتقد است که او برای باشگاه مناسب خواهد بود.

https://new2024.my.canva.site/news

آرتتا در دسامبر 2019 به عنوان سرمربی به آرسنال پیوست و این تیم شمال لندن را به مدعی قهرمانی لیگ برتر تبدیل کرده است، زیرا تا اواخر فصل گذشته در صدر جدول قرار داشت و قبل از اینکه منچسترسیتی آنها را به عنوان قهرمانی شکست داد، از دست داد. تیم او در این فصل همچنان در ترکیب قرار دارد، اما به رده سوم سقوط کرده و پنج امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین فاصله دارد.
قرارداد آرتتا با تیم شمال لندن تا تابستان 2025 اعتبار دارد. اگر او واقعاً بخواهد یک سال زودتر از توپچی ها جدا شود، باید برای پایان مسالمت آمیز این همکاری که تقریباً پنج سال به طول انجامیده است، با باشگاه مذاکره کند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در آستانه نقل و انتقالات درخواست های مهمی را از مدیران خود مطرح کرده است.

تقریبا تمام باشگاه های اروپایی از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اول ژانویه در بازار نقل و انتقالات فعال بوده اند. از سوی دیگر در اسپانیا، سر و صدای کمتری در اطراف باشگاه بارسلونا وجود دارد، باشگاه کاتالانی در بازار سکوت کرده است. اما امروز شنبه، ژاوی هرناندز، مربی او، از مدیرانش درخواست تقویت کرد. 

https://pastebin.com/u/kolio42

ژاوی خواهان تقویت در بارسا است
تنها حرکت بارسلونا در این زمستان رسمی شدن انتقال ویتور روکه است. با این حال مهاجم جوان برزیلی پیش از این چند ماه با بارسا به توافق رسیده بود. باشگاه بلوگرانا که هنوز از مشکلات مالی شرمنده است، ترجیح می دهد در بازار محتاط باشد. اما این نظر ژاوی نیست که خواهان تقویت است. با مصدومیت گاوی، تقویت در خط میانی خوشایند خواهد بود. ما دائماً با دکو، یوست و دیگران در تماس هستیم. روکه قراردادی برای آینده است. اما ممکن است برای زمان حال هم شرط بندی شود.» این تکنسین اسپانیایی در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه گفت.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

هیچکس نمی داند یحیی گل محمدی مثل علیرضا بیرانوند پس از نوتیس های فراوان و دردسرهای زیادی که بر سر جدایی از پرسپولیس برای هواداران ایجاد کرد به مجموعه برمی گردد یا مثل شجاع خلیل زاده تصمیم گرفته در میانه مسابقات و در حساس ترین مقطع ار رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک کند اما هرچه هست او زمان بدی را برای جدال با باشگاه انتخاب کرده است.

 گل‌محمدی به‌خاطر دریافت نکردن 15 درصد از قراردادش که جزء آپشن‌ها بوده ناراحت است. ضمن این که باشگاه نیز هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده و این هم یکی دیگر از دلایل اصلی قهر عجیب سرمربی سرخ پوشان است.

این اقدام گل محمدی و رها کردن تمرینات به‌خاطر عقب افتادن 15 درصد قراردادش که آن هم آپشن بوده و طبق گفته نزدیکانش 5 بار هم به باشگاه نوتیس دهد، همان کاری است که علیرضا بیرانوند چندی قبل انجام داد و موئرد خشم هواداران نیز قرار گرفت. اما اگر یحیی روی جدایی اش تاکید داشته باشد و به همین دلایل از پرسپولیس جدا شود، راه شجاع خلیل زاده را رفته که در مقطعی حساس پرسپولیس را در رقبات های لیگ قهرمانان آسیا دست تنها گذاشت و همین موضع باعث شد تا هواداران چنان خشمی از او پیدا کنند که حتی راه بازگشت او به پرسپولیس را ببندند.

رفرنس: https://www.pinterest.com/pin/855472891745895787



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

راجا ناینگولان هافبک ۳۵ ساله بلژیکی که این روزها بدون تیم مانده، خودش را به ژوزه مورینیو در آاس رم پیشنهاد کرده است.

به نقل از لگو؛ ناینگولان با حداقل دستمزد، خود را به رم پیشنهاد کرده اما این ایده مورد استقبال مورینیو قرار نگرفته است. از نظر سرمربی پرتغالی، ترکیب رم در خط هافبک کامل است و ورود ناینگولان این ترکیب را نامتعادل می کند. حواشی این هافبک بلژیکی و فرم نامطلوب او طی دو سال اخیر در کالیاری، آنتورپ و اسپال از دیگر دلایل عدم استقبال مورینیو از انتقال او به جالوروسی است.

https://www.pinterest.com/pin/855472891745301005/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

سلام به دوستان عزیزی زومجی/تکراتویی اسپمر و غیر اسپمر عزیز که همیشه کامنتشونو زیر پست های مختلف می خونیم و دوست داریم این بار علاوه بر خوندن,یه حالی هم بدیم که شاید تبلیغی هم برای گروه وبری بشه که صاحبینش از گیمرهای حرفه ای CsGO و وارزون هستن و می بینن که ظلمی به این قشر در ایران میشه! شاید براتون سوال باشه که ما چه کاری می خوایم بکنیم؟ هیچی فقط یه قرعه کشی 200 دلاری خواهیم داشت (با توجه به قیمت روز دلار) که بین شما داوطلبین برگذار میشه و جوابش هم 2 ماه دیگه داخل همین زومجی قرار میدیم (با رپورتاژ آگهی).

نحوه شرکت تو قرعه کشی وبری؟

دوستان اصلا کار سختی نخواهید داشت :D و فقط کافیه زیر همین پست یه کامنت اسپم بزارید و هر یدونه کامنت یه امتیاز ثبت میشه براتون و ادمین سایت هم قرار شده تمام اسم هارو هر هفته چک کنه که زیاد و کم نشه و عدالت برقرار باشه! البته اگه داخل صفحه طراحی سایت در کرج ما یه کامنت حداقل 1 خطی بزارید (مرتبط با کار), ما به امتیازتون 10 تا اضافه می کنیم که خب خیلیه! تاریخ قرعه کشی هم به شکل ویدیویی پستش رو قرار میدیم دقیقا 2 ماه دیگه همین روز هست (به هیچ عنوان قصد ندادن مبلغ رو نداریم) و برنده هم داخل ویدیو اسمش گفته میشه.

نکته : در نظر داشته باشین که اگه داخل صفحه مورد نظر کامنت میزارین,حتما اسمش با اسم اکانت زومجی یکی باشه که شمارش بشه!

چطوری پولم رو بگیرم؟ وقتی برنده مشخص شد,شما با اکانت خودتون زیر همون پست یه ایمیل میزارید برامون و ما با شما ارتباط میگیریم و تمام!

کار شما چی هست؟

دوستان عزیز,من یعنی علی محمد زینالی مدیر سایت وبری هستم که دارم این مقاله رو می نویسم و میشه گفت سنمم زیاد نیست و تنها می خوام کمی متفاوت کار کنم! همیشه شرکت های مختلف طراحی و سئو سایت رو می بینم که کارهای بی کیفیت رو بدون پشتیبانی به مشتری ها عرضه می کنن و پول های هنگفتی میگیرن.برای مثال یه سایت وردپرسی رو حدود 10 میلیون قیمت میدن و حتی زحمت بهینه سازیش رو به خودشون نمیدن و مشتری هم از همه جا بی خبر میاد و سفارش میده! اما ما در گروه وبری قصد داریم که نسل جدیدی از خدمات رو به بقیه دوستان ارائه بدیم و از اون طرف هم قیمت مناسبی داشته باشیم.

درسته سایت خود ما با وردپرس ساخته شده ولی خب وقتی این مورد جواب کسب و کارمون رو میده و برای شروع کار خوبه,ما هم ادامه میدیم و تا زمانی که شرکت کمی پیشرفت کنه که این مورد خیلی سریع اتفاق خواهد افتاد.

وبری

سئو چیه دوست عزیز؟

خب قطعا خیلی از شما دوستان گیمر و غیر گیمر با این موضوع آشنایی جزئی دارید و این بخش برای کسایی هست که هیچ اطلاعاتی ندارن و میخوام کسب و کار آنلاینشون به سوددهی برسه.وقتی شما یک کلمه کلیدی رو داخل موتورهای جستجو (گوگل – بینگ...) وارد می کنید,10 تا سایت تو صفحه اول به شما نمایش داده میشه که اونهایی رتبه بالاتری دارن,قطعا شانس بیشتری هم برای دیده شدن دارن که به این بالا آوردن سایت تو نتایج جستجو سئو گفته میشه 

:: بازدید از این مطلب : 104

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

اجازه دهید برخی از سوالات متداول در مورد ورق های سقف FRP را بررسی کنیم.

1. ورق سقف FRP چیست؟

FRP مخفف پلیمر تقویت شده با الیاف یا پلاستیک تقویت شده با الیاف است. آنها پلاستیک های پلیمری کامپوزیتی هستند که با انواع مختلف الیاف تقویت شده اند تا استحکام ، کشش و خواص دیگر آنها را افزایش دهند.
پلیمرها از رزین های وینیل استر ، اپوکسی ، فنل فرمالدئید و غیره استفاده می کردند.

 الیاف مورد استفاده: شیشه ، کربن ، آرامید و غیره

ورق های سقف ساخته شده از این مواد FRP دارای ویژگی های سازنده هستند. این ورق رول فرمینگ با توجه به اهداف خاص خود در رنگ ها ، الگوها ، طرح ها و ضخامت های مختلف موجود می باشند.


2. مزایا و معایب ورق های سقفی FRP چیست؟
مزایای:

1. ورق های سقف FRP وزن کمتری دارند.

2. این ورق ها را می توان در زمان کمتری نصب کرد.

3. ورق های FRP دارای خواص ضد خوردگی و ضد زنگ هستند.

4. مقرون به صرفه به دلیل ساخت سریع و هزینه های کمتر نیروی کار.

5. آنها ظاهر معماری ساختمان را تقویت می کنند.

6. ورق های FRP گزینه های بزرگتری را در رنگ ، کدورت ، راه راه و غیره برای انتخاب یکی از موارد مناسب ارائه می دهند.


معایب:

1. باید به درستی میخکوب شود تا محکم بر پایه سقف چسبیده باشد.

2. طول عمر مورد انتظار ورق های سقف FRP بیش از 30 سال نیست.


3. قیمت ورق های سقفی FRP چقدر است؟
ورق های سقف FRP در محدوده قیمت 500 INR-- تا 950/- در هر متر مربع موجود است.

  یا INR 45/- تا 90/- در هر فوت مربع بگویید.

عوامل م theثر بر قیمت ورق های سقف FRP عبارتند از:

1. ضخامت ورق و ابعاد.

2. کیفیت ورق FRP و نام تجاری.

3. الگوی ورق FRP ، طرح ها ، و مدل تولید شده.

4. نوع الیاف و پلیمرهای مورد استفاده.

  

4. ابعاد موجود ورق های سقفی FRP چقدر است؟
ابعاد موجود عبارتند از

ضخامت ورق FRP

:: بازدید از این مطلب : 96

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ جدید یاحا به نام صدام کن

♫ ترانه بسیار زیبا و شنیدنی از یاحا اهنگ صدام کن با بهترین کیفیت و متن از فاز موزیک ♫

Download New Music Yaha – Sedam Kon On FazMusic With Lyric Text & High Quality 320 | 128

دانلود آهنگ یاحا صدام کن Yaha Sedam Kon



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

ستاره جامائیکایی پس از زدن 39 گل برای 156 بازی در بوندس لیگا ، راهی بیرمنگام است.
استون ویلا پس از دستیابی به توافق 30 میلیون پوندی (35 میلیون یورویی) در مورد انتقال با تیم آلمانی ، قرار است لئون بیلی ، وینگر هیجان انگیز را از بایر لورکوزن به خدمت بگیرد.

بیلی

انتقال به لیگ برتر مدتی است که برای این بازیکن 23 ساله بحث می شود ، او چهار سال و نیم گذشته را در بوندس لیگا گذرانده است.

به نظر می رسد که این حرکت در آستانه تکمیل شدن است و فقط قبل از رسمی شدن معامله به پزشکی نیاز است.
چه گفته شده است؟
در بیانیه ای که در وب سایت رسمی ویلا منتشر شده است آمده است: "استون ویلا و بایرلورکوزن برای انتقال لئون بیلی به شرطی که این بازیکن با انجام مراحل پزشکی و نهایی شدن شرایط شخصی به توافق برسند."

در همین اوایل ، در همین حال ، بیلی خود از تمایل به انجام چالش جدید صحبت کرد.

ملی پوش جامائیکایی به ESPN گفت: "صد در صد ، من کاملاً برای مرحله بعدی آماده هستم."

"من سخت کار می کردم تا بتوانم به جایی که امروز هستم برسم. احساس می کنم در سن و مرحله ای از زندگی ام هستم که احساس می کنم برای مرحله بعدی آماده هستم. امیدوارم بتوانیم این امر را محقق کنیم .

"برای من ، فقط بازی در سطح بالا. بالاترین سطح. من احساس می کنم به یک چالش جدید نیاز دارم ، بنابراین در هر جایی که فرصت خوبی برای من باشد تا واقعاً خود را به نمایش بگذارم و سخت کار کنم."

برای خروج گرالیش آماده می شوید؟
پس از اینکه امیلیانو بوئندیا مهاجم سابق نورویچ را جذب کرد و اشلی یانگ را به تیم خود اضافه کرد ، پس از اینکه در دوران حضورش در اینتر به عنوان بازیکن آزاد انتخاب شد ، در بازار نقل و انتقالات خجالتی نبوده است.

افزودن یک مهاجم دیگر در بیلی ، بی شک سوخت بیشتری در آتش خواهد ریخت در مورد گزارشاتی مبنی بر اینکه جک گرالیش می تواند پیش از شروع فصل جدید راهی منچسترسیتی شود.

ادعا شده است که ویلا آماده است پیشنهاد 100 میلیون پوندی (139 میلیون دلار) سیتی را برای کاپیتان خود بپذیرد



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

Basketbol, ​​hızlı temposu ve sürekli puanlaması sayesinde en heyecan verici sporlardan biridir. Basketbol üzerine bahis oynamak, oyunlara girerken ne yapacağınızı bilmeniz koşuluyla, basketbolu daha da heyecanlı kılma potansiyeline sahiptir. Bu basketbol bahis kılavuzunda, bahislerinizi oynamadan önce nelere bakmanız gerektiğini ve bunlardan uzak durmanız gereken şeyleri öğrenin.

betting on basketball



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

در این مطلب قصد داریم تا تعدادی از مدل های جاروبرقی رو براتون معرفی نماییم

جاروبرقی مدل شارک

اگر هنگام جابجایی جاروبرقی های ایستاده را ترجیح می دهید ، هوور شارک(کوسه) همان چیزی است که شما نیاز دارید. از بین قلاب های مخصوص ضد مو ، بدون کیف و حتی مخصوص موی ما که مخصوصاً برای مقابله با هر گونه گلوله خز و ریختن از حیوانات خانگی ساخته شده ، انتخاب کنید. جاروبرقی های کوسه ما با فناوری بسته بندی ضد مو که به طور فعال مو را از رول برس پاک می کند ، ارائه می شوند ، بنابراین در هنگام تمیز کردن مراقبت از احتمالی گرفتگی یا تجمع گلوله های خز نخواهید داشت. انتخاب مناسب برای یک خانه با دوستان پشمالو.

جاروبرقی مدل شارک

 

 

جاروبرقی های واکس

مهم نیست که دنبال چه هستید ، از Gtech گرفته تا جاروبرقی Vax ، ما همه آن را داریم. با جاروبرقی های Vax ما تعادل کامل بین عملکرد و هوش را کشف کنید. با همگام سازی فناوری با راحتی کاربر ، ما می توانیم جاروبرقی های کارآمد و همچنین کاربر پسند ارائه دهیم. سطح مکش قدرتمند و سر و سر زدن آسان کف بر روی جاروبرقی های Vax ما به این معنی است که شما می توانید به راحتی با فرش ها و فرش های انبوه مقابله کنید. برای نتایج بدون گرد و غبار و آلودگی می توانید به آنها افتخار کنید.

هوورز

دلیلی وجود دارد که همه خرید جاروبرقی را هوور می نامند - هنگامی که جاروبرقی ها محبوب می شوند وکیوم های هوور نیروی اصلی بودند و از آن زمان تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده اند. امروزه می توانید انواع مختلف خلا hand دستی ، ایستاده و استوانه ای را انتخاب کنید ، به این معنی که آنها با زمان مطابقت داشته باشند. بنابراین ، چه کیسه ای را ترجیح می دهید ، چه بدون کیف ، قائم یا دستی است. محدوده بزرگ ما به این معنی است که ما جاروبرقی مناسب خانه شما را داریم.

 



:: برچسب‌ها: جاروبرقی شارک , جاروبرقی واکس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام گلهای شمعدانی

ترانه: محمد صالح علا, موزیک و تنظیم: علیرضا افکاری

Download New Music Ali Zand Vakili – Golhaye Shamdani

گلهای شمعدانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نگو برگرد+متن ترانه

Download New Music by Ehsan Khaje amiri called Nagoo Bargard from ziba-music

شعر این اثر از روزبه بمانی و تنظیم قطعه از میلاد هاشمی می باشد…

هنوز نسخه کامل آهنگ منتشر نشده است و به همین دلیل دموی آن در سایت قرار گرفته است

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد

 

متن آهنگ احسان خواجه امیری نگو برگرد

Ehsan Khaje amiri Nagoo Bargard Lyrics

وقتی میرم از این همه درد…به خاطر من نگو برگرد
با قلب من چه ها که نکرد نبودن تو…نگو برگرد..♥
این زخمارو به کوه بزنی به پلک زدنی میریزه
وقت بردن تو اوج نبرد به دشمنتم نگو برگرد
کجا درد تو از تنم بیرون میره…چرا غمم تموم نمیشه؟

♫♫…♫♫

وقتی میرم از این همه درد

به خاطر من نگو برگرد
با قلب من چه ها که نکرد نبودن تو

نگو برگرد
این زخمارو به کوه بزنی به پلک زدنی میریزه
وقت بردن تو اوج نبرد به دشمنتم نگو برگرد
کجا درد تو از تنم بیرون میره

چرا غمم تموم نمیشه؟



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

با سلام

در این پست قصد معرفی چند فیلم جدید ایرانی رو دارم

فیلم اول که یک فیلم طنز یا به اصطلاح کمدی است فیلم چهار انگشت نام داره که بسیار خنده دار است

 

  

فیلم دوم که یک فیلم اجتماعی است متری شیش و نیم نام داره..فیلمی پلیسی با بازی بازیگران ابد و یک روز

برای دانلود این فیلم ها فعلا باید صبر کنید چون در سینماها ر حال اکران هستن و به شبکه نمایش خانگی نیومدن

هر دو فیلم با استقبال خوبی از طرف مردم روبه رو شده و احتمالا همین استقبال در هنگام خرید قانونی هم اتفاق خواهد افتاد

ترکیب جواد عزتی و امیر جعفری قبلا در فیلم اکسیدان وجود داشت که بخوبی باهم مچ شده بودن

این فیلم هم در ایران و هم در تایلند فیلم برداری شده و بظاهر دارای موضوعی بکر می باشد



:: برچسب‌ها: فیلم چهار انگشت ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ خام خیالی دنگ شو منتشر گردید+کیفیت عالی و متن ترانه

Download New Music by Dang Show called Bitter Sweet Dream from hitmusics

برای دانلود آهنگ سنتی دنگ شو به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

آهنگ زیبای خام خیالی با دو کیفیت ۱۲۸و۳۲۰ برای شما بازدیدکننده گرامی

دانلود آهنگ خام خیالی دنگ شو

 

متن آهنگ خام خیالی دنگ شو

Dang Show Bitter Sweet Dream Lyrics

در خیال خام با تو بودن

dar khiale khame ba to boodan
میگذرد این همه شب های دل سپردن

migozarad in hame shabhaye del sepordan
بی نفس افتاده تار و تنبک

bi nafas oftade tar o tonbak
در تن تو ساده می شود زنده مردن

dar tane to sade mishavad zende mordan
ای جام ارامشم چه شودکه تورا سر کشم

ey jame aramesham…che shavad ke tora sar kesham
که تنت بزند آتشم

ke tanat bezanad atasham
چو شراب شب سرخوشم ببرد بکشد

cho sharabe shab sarkhosham bebord bekoshd

در خیال خام با تو بودن

dar khiale kham ba to boodan
میگذرد این همه شب های دل سپردن

migozarad inhame shabhaye del sepordan
بی نفس افتاده تار و تنبک

bi nafas oftade tar o tonbak
در تن تو ساده می شود زنده مردن

dar tane to sade mishavad zende mordan
ای جام ارامشم چه شودکه تورا سر کشم

ey jame aramesham…che shavad ke tora sar kesham
که تنت بزند آتشم

ke tanat bezanad atasham
چو شراب شب سرخوشم ببرد بکشد

cho sharabe shab sarkhosham bebord bekoshd
در خیال خام با تو بودن

dar khiale kham ba to boodan
میگذرد این همه شب های دل سپردن

migozarad inhame shabhaye del sepordan

 

دانلود



:: برچسب‌ها: دنگ شو ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ دیوونم کردی مرتضی سرمدی منتشر گردید

Download New Music by Morteza Sarmadi Called Divoonam Kardi from hitmusics

تنظیم این اثر از میکائیل سرمدی، ترانه از وحید دادگر نوبریان، میکس و مسترینگ از مرتضی سرمدی می باشد

♥اگه سر روی شونت بذارم / آره آره اره دیوونت میشم♥

دانلود آهنگ دیوونم کردی مرتضی سرمدی

 

متن آهنگ دیوونم کردی مرتضی سرمدی

Morteza Sarmadi Divoonam Kardi Lyrics

عشقم، دیوونم کردی…دور سرت میگردم اگه برگردی

my love you made me crazy…i will die for you if you comeback
قلبم، بی تو میمیره…جای خالیتو بهونه میگیره

my heart will die without you..excuse you lack
اگه برگردی تو کنارم….با تو من هیچ غمی ندارم

if you come to me…i have not any sadness
اگه سر روی شونت بذارم…آره آره اره دیوونت میشم

if i lie down my head to your shoulder then i get your crazy
با تو همه دنیامو ساختم…زندگیمو پای تو باختم

i made all my life with you…i lose all my life for you
تو رو دیدم عشقو شناختم…بگو بگو بگو میمونی تو پیشم

چشمات، رنگ امیده…هنوز تنم ، بوی تنتو میده

your eyes colors is like hoping..still my body smells your body odor
وقتی، میخندی قلبم….میره از یادش هر دردی کشیده

when you are smiling, my heart forget all pain
اگه برگردی تو کنارم…با تو من هیچ غمی ندارم

if you come to me…i have not any sadness
اگه سر روی شونت بذارم…آره آره اره دیوونت میشم

if i lie down my head to your shoulder then i get your crazy
اگه برگردی تو کنارم….با تو من هیچ غمی ندارم
اگه سر روی شونت بذارم…آره آره اره دیوونت میشم
با تو همه دنیامو ساختم…زندگیمو پای تو باختم

i made all my life with you…i lose all my life for you
تو رو دیدم عشقو شناختم…بگو بگو بگو میمونی تو پیشم

 

دانلود کنید



:: برچسب‌ها: مرتضی سرمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ بی قرار نیما مسیحا منتشر گردید

Download New Music by Nima Masiha called Bi Gharar from hitmusics

ترانه این اثر از افشین مقدم, موزیک از علیرضا افکاری و تنظیم از سعید زمانی می باشد..

♥از یه جایی نمیشه با کسی بود / از یه جایی نمیشه تنهایی رفت♥

دانلود آهنگ بی قرار نیما مسیحا

 

متن آهنگ بی قرار نیما مسیحا

Nima Masiha Bi Gharar Lyrics

تا قبولش میکنی ردت کنه حالتو بگیره و بدت کنه بره

Until you accept it, it will take your time and get worse
از شهرت به یک شهر دیگه هی اسیر رفت و آمدت کنه

she makes you as a commuter between city
حتی به حرف خودش پشت کنه دستشو رو صورتت مشت کنه

she even quit his speech and fist hands on your face
از یه جایی نمیشه درکش کنی از یه جایی نمیشه ترکش کنی

You can not perception from somewhere. You can not leave it somewhere
از یه جایی نمیشه با کسی بود از یه جایی نمیشه تنهایی رفت
از یه جایی نمیشه چیزی نگفت از یه جایی نمیشه به جایی رفت
از یه جایی نمیشه با کسی بود از یه جایی نمیشه تنهایی رفت
از یه جایی نمیشه چیزی نگفت از یه جایی نمیشه به جایی رفت

تا قرار میگیره قلبت با یه حرف با نگاهی بی قرارت میکنه
وقتی که دوره هواییت میکنه نزدیکت باشه چه کارت میکنه
تا به دریا میبریش ماهی بشه جاده رو که میبینه راهی بشه
تا بپرسی که بهم سر میزنی همه ی جوابشم گاهی بشه
از یه جایی نمیشه با کسی بود از یه جایی نمیشه تنهایی رفت
از یه جایی نمیشه چیزی نگفت از یه جایی نمیشه به جایی رفت
از یه جایی نمیشه با کسی بود از یه جایی نمیشه تنهایی رفت
از یه جایی نمیشه چیزی نگفت از یه جایی نمیشه به جایی رفت

 

لینک دانلود



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ جدیدا علیرضا روزگار با دو کیفیت عالی

Download New Music by Alireza Roozegar called Jadidan from hitmusics

ترانه, موزیک و تنظیم این اثر از هادی برهان می باشد…

♥حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من♥

دانلود آهنگ جدیدا علیرضا روزگار

 

متن آهنگ جدیدا علیرضا روزگار

Alireza Roozegar Jadidan Lyrics

تو رسیدی که تموم شه همه دلبستگیام تو همونی که میتونی ببری خستگیام

you come to me for ending my weary
تو دلت عاشق بارونه مث دستای من کی نمیدونه یه دونه شدی تو دنیای من

you love rain like my hand..who don’t know you are my life
تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم

you going to be lover with rain moist
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من

you newly learn my achilies heel
همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

you shout everywhere that i’m your solitary lover
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من

you newly learn my achilies heel
همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

you shout everywhere that i’m your solitary lover

دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم

i’m your sick..i’m crazy of your eyes
طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم

i know loving taste…i remain with your heart
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من
همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

you shout everywhere that i’m your solitary lover
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من دقیقا پا میذاره روی دلتنگی من
همه جا جار میزنه اینه تنها یار من حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

 

دانلود



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

دانلود آهنگ فدای سر تو محمد زند وکیلی منتشر گردید

Download New Music by Mohammad Zand Vakili called Fadaye Sare To – hitmusics

ترانه: یاحا کاشانی, موزیک: محمد زند وکیلی, تنظیم: شاهین طاها, خواننده مهمان: علی زند وکیلی

هم اکنون دانلود کنید موزیک جدید محمد زند وکیلی با نام فدای سر تو از هیت موزیک

دانلود آهنگ فدای سر تو محمد زند وکیلی

 

متن آهنگ فدای سر تو محمد زند وکیلی

Mohammad Zand Vakili Fadaye Sare To Lyrics

گره افتاده به کارم به فدای سر تو سر و سامان که ندارم به فدای سر تو

Tied to my work To sacrifice your head
به نفسهای مسیحاییت ایمان دارم هم نفس شو نفسی از نفست بردارم

I believe in your Messiahs breathes, also breathe with me
هم نفس شو نفسی از نفست بردارم
چون جانی و جانانی و آرامش بارانی و من ساحل طوفانی و جانم

you are like my calm beach in stormy weather
تو درد من میدانی و بر حال من درمانی و پایان سرگردانی و جانم

you know my pain and you are cure on my mood

سر سپردم به تو که دل نسپارم به کسی من به عشق تو رسیدم که به دادم برسی

i tied my fate with yours..i love you cause be my cure
پادشاه دل من گوش به فرمان توام من آشفته فقط دست به دامان توام

my heart monarch, i’m in your decree
چون جانی و جانانی و آرامش بارانی و من ساحل طوفانی و جانم

you are like my calm beach in stormy weather
تو درد من میدانی و بر حال من درمانی و پایان سرگردانی و جانم

you know my pain and you are cure on my mood
چون جانی و جانانی و آرامش بارانی و من ساحل طوفانی و جانم
تو درد من میدانی و بر حال من درمانی و پایان سرگردانی و جانم

لینک دانلود



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

لوافی در آخرین اثر خود یعنی هت‌تریک، سنگ تمام گذاشته و فیلمی را خلق کرده که هرچقدر هم سخت‌گیرانه به آن نگاه کنیم، سخت است که بتوان از آن ایراد گرفت.

خلاصه داستان فیلم هت تریک:

لیدا (با بازی پریناز ایزدیار) به همراه شوهر خود یعنی فرزاد (با بازی امیر جدیدی) در یک مهمانی حوالی اطراف پایتخت هستند و به همراه کیوان (با بازی صابر ابر) که دوست مشترک این زوج است تصمیم می‌گیرند که از مهمانی بروند. کیوان دوست دختر جدید خود به نام رها (با بازی ماهور الوند) را نیز با خود آورده و نتیجه این می‌شود که این دو زوج باهمدیگر به سمت تهران برمی‌گردند. ماشین آنها در راه برگشت به یک شخص یا یک چیز اصابت می‌کند ولی جوان‌ها از ترس فرار می‌کنند. فرزاد که راننده ماشین بوده، بیشتر از همه استرس دارد و در برابر داد و قیل‌های زنش مقاومت می‌کند.

دانلود فیلم هت تریک

 

این دو زوج که نمی‌دانند با رار از صحنه تصادف چه بلایی در انتظارشان است، تصمیم می‌گیرند که دقیق‌تر و واضح‌تر با یکدیگر درباره آن صحبت کنند و برای همین به این جمع بندی می‌رسند که باید یکجا دور هم جمع شوند و به همفکری برسند. رها که خانه مجردی دارد آنها را به منزل خود می‌برد و در این ملاقات نسبتا طولانی، رازهای بزرگی یکی پس از دیگری افشا می‌شود…

فیلم هت تریک

یک سوم ابتدایی فیلم به معرفی تیپ‌های شخصیتی کاراکترهای فیلم می‌گذرد و کارگردان می‌تواند در این مدت کوتاه هر ۴ شخصیت خود را به درستی معرفی کند. فرزاد یک فرد سرخوش و عاشق پیشه و نسبتا کله خر است که با همسر جدی‌ترش زندگی می‌کند. کیوان هم مردی است که علی رغم شیطنت‌هایی که دارد، از فرزاد جدی‌تر به مسائل زندگی نگاه می‌کند و تقریبا سنخه عاقل و بالغ شده این فرد است. رها که از همه شخصیتی مرموزتر دارد هم همچون نامش در بین این کاراکترها رها شده و کم کم پیشینه او شکل می‌گیرد.

شخصیت پردازی در فیلمنامه هت‌تریک حرف اول و آخر را می‌زند و اگر یک نفر از تیم چهارنفره بازیگران تغییر پیدا می‌کرد احتمالا با یک افت کیفیت فیلم روبرو بودیم.



:: برچسب‌ها: فیلم ایرانی , هت تریک ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

خبر های فیلم چهار انگشت

«چهار انگشت» در کامبوج کلید خورد. صحنه هایی از این فیلم در ایران و تایلند فیلمبرداری خواهد شد. بعد از اکسیدان که شوخى هایش با مسیحیت سرو صداى زیادى به پا کرده بود شنیده می شود حامد محمدی این بار به سراغ شوخى با بودایى ها رفته است / خرداد 97

 

چهار انگشت آماده نمایش شد./ 6 شهریور 97

بازیگران فیلم چهار انگشت امیر جعفری، جواد عزتی و مونا فرجاد . خلاصه داستان فیلم چهار انگشت قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می کنند و در این سفر درگیر مشکلاتی می‌شوند.

دانلود فیلم چهار انگشت

 



:: برچسب‌ها: چهار انگشت ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

خبر هایی از فیلم متری شیش و نیم

فیلمبرداری کلید خورد. / 20 امرداد 97

متری شیش و نیم» در جشنواره فجر/ سید جمال ساداتیان: فرم شرکت در جشنواره فجر را پر کرده ایم/ فیلمبرداری فیلم تازه سعید روستایی همچنان ادامه دارد. / 27 آبان 97

فیلمبرداری «متری شیش و نیم» درحالی به روزهای پایانی نزدیک شده که به تازگی فرهاد اصلانی جلوی دوربین رفته است. همچنین مراحل فنی «متری شیش و نیم» همزمان درحال انجام است تا اولین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد. / 23 آذر 97

فیلمبرداری متری شیش و نیم تازه ترین ساخته سعید روستایی به پایان رسید و این فیلم با انجام آخرین مراحل فنی برای نمایش در جشنواره فجر آماده می‌شود./ دی 97

بازیگران فیلم متری شیش و نیم

پیمان معادی، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده

خلاصه داستان فیلم متری شیش و نیم

داستان جستجوی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیدا کردن فروشنده بزرگ شیشه در پایتخت است

 

دانلود فیلم متری شیش و نیم



:: برچسب‌ها: فیلم ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

توضیحات فیلم زندانی ها

این روزها تمام فیلمسازهای ایرانی چه فیلم اولی ها و چه کارگردان های سرشناس تمام تلاششون رو می کنن که در جشنواره فیلم فجر با فیلم هاشون شرکت داشته باشند، و گر نه شرکت برای عموم آزاد است.

 

مسعود ده نمکی که ساخت فیلم «طیب» گویا امسال نا امید شده و اونو گذاشته برا سال بعد قصد داره فیلم «زندانی ها» که مثل کارهای قبلی ده نمکی می خواد ارزش های فراموش شده رو یادآوری کنه… بسازه و به جشنواره بفرسته .

 

این فیلم که عوامل و بازیگران اون معرفی نشدن به تازگی درخواست پروانه ساخت براش داده شده … حالا کی مجوز بگیره یا نگیره آیا به جشنواره می رسه یا نه در روزهای آینده بیشتر خبرهایی بیشتری خواهیم شنید.

دانلود فیلم زندانی ها

امروز مجوز ساخت فیلم صادر شد و مسعود خان از مردم خواسته دست به دعا بردارند تا او بتونه فیلم جدیدش رو بی سر و صدا و بدون حاشیه بسازه… اخبار جدیدتر این اثر را با ما پیگیری کنید.(96/9/13)

خب پس از شش ماه بالاخره فیلمبرداری اثر جدید ده نمکی آغاز شد و اتفاق ویژه ای که در این فیلم افتاده است حضور زوج موفق تلویزیونی بهنام تشکر و هومن برق نورد در اولین پروژه سینمایی مشترکشان است.

بازیگران فیلم زندانی ها بهنوش بختیاری، اصغر نقی زاده، بهاره افشاری، امیر نوری، هومن برق نورد، بهنام تشکر، رسول نجفیان، هدایت هاشمی ووو . خلاصه داستان فیلم زندانی ها این فیلم هنوز خلاصه رسمی آن منتشر نشده است اما قصه آن در زمان حال اتفاق می افتد و ژانری اجتماعی خواهد داشت، اطلاعات بیشتر به محض دریافت ارائه خواهد شد.


:: برچسب‌ها: زندانی ها , فیلم ایرانی زندانی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت

فیلم جدید و ایرانی منتشر شده در سال 98 با نام رحمان 1400 با بازی بهترین بازیگران طنز ایران که در گیشه با استقبال زیاد از طرف مخاطبان قرار گرفت...این شما و این دانلود فیلم رحمان 1400 بصورت کاملا قانونی و اسلامی برای اولین بار در وب فارسی. از بازیگران این فیلم می توان به نفرات زیر اشاره کرد: مهران مدیری،محمدرضا گلزار،سعید آقاخانی،یکتا ناصر،بهرام افشاری،غلامرضا نیکخواه،ساره بیات این فیلم در بین بسیاری از مردم با حواشی مواجه شد. 

 

دانلود فیلم رحمان 1400

 

این فیلم اولین فیلم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که کارگردان به‌طور رسمی از شوخی‌های جنسی برای خنداندن مخاطب خود استفاده کرده‌است. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است. آنگونه که در رسانه های خبری عنوان شده است این فیلم در 37امین جشنواره فجر قبل از اعلام نتایج از دور مسابقات انصراف داده است..باید دید در رسانه خانگی تا چه اندازه با اقبال مواجه خواهد شد...البته اکثر اثرات مهران مدیری دارای بینندگان زیادی است کارگردان: علی سرتیپی، نویسنده: بابک کایدان موسیقی: بابک زرین، فیلم‌برداری: مرتضی هدایی، تدوین: موحد شادرو، توزیع‌کننده: فیلمیران تاریخ‌های انتشار:۲۵ اسفند ۱۳۹۷، کشور: ایران، زبان:فارسی فروش گیشه ۷٬۴۶۲٬۴۶۰٬۰۰۰ تومان



:: برچسب‌ها: فیلم رحمان , فیلم ایرانی رحمان 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هیت
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد